.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۸۱ هزار انبار ذخیره کالاها در مازندران شناسایی شد
رئیس سازمان صمت مازندران از شناسایی ۱۸۱ هزار انبار ذخیره کالاها در استان خبر داد وگفت: ۱۲۸ هزار انبار فعال هستند.

به گزارش شمال نیوز، مجید فانی با بیان اینکه شفاف سازی قیمت‌ها، تأمین مالی واحدهای تولیدی، جایگزینی فاکتورهای الکترونیکی به جای فاکتورهای کاغذی از جمله طرح‌های صمت برای تنظیم و کنترل بازار است، افزود: شفاف سازی قیمت‌ها و تشدید نظارت بر بازار از جمله شیوه‌های مدیریت و تنظیم بازار در استان است.

وی ادامه داد: در استان ۸۵ واحد تولیدی در چهار مرحله ملزم به درج قیمت تولید روی هزار و۹۱۴ کالای شدند و در مرحله پنجم این میزان به سه هزار و ۸۹ محصول رسید که علاوه بر قیمت تولیدکننده، نرخ مصرف کننده نیز روی آن درج شده است.

وی درباره تأمین مالی واحدهای تولیدی گفت: هدف از اجرای این طرح آن بود که سرمایه درگردش شرکت‌ها و واحدهای تولیدی تأمین شود و وزارت صمت با الگوبرداری از کشورهای توسعه یافته، زنجیره ارزش را مدنظر قرار داده است.

فانی یادآور شد: همچنین با صدور صورتحساب‌های الکترونیکی جلوی سو ء استفاده‌های احتمالی گرفته شد و این طرح در حال حاضر توسط برخی بانک‌های استان اجرا شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران ساماندهی و رصد کالاهای موجود درانبارها را در جلوگیری از بروز قاچاق و سو استفاده احتمالی مؤثر دانست و گفت: در استان بیش از ۱۸۱ هزار انبار شناسایی شد که ۱۲۸ هزار انبار فعال هستند و ۵۳ هزار انبار غیرفعال هستند.





 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.